Moru heeft een nieuw logo en een nieuwe website
Een nieuwe website met een nieuw bedrijfslogo voor Moru met dank aan Branding New:
Na bijna 25 jaar vonden wij het tijd om het logo van Moru aan te passen. Ook de toevoeging bij de bedrijfsnaam die in het oude logo verwerkt zat dekte de lading niet meer! Het diensten pakket is in de laatste 20 jaar steeds verder uitgebreid waardoor ook hier een aanpassing nodig was. Daarom ook een nieuwe website meel veel product informatie en foto’s en enkele video’s
In 2017 bestaat Moru 25 jaar, tijd voor een terugblik!!
Op 2 september 1992 werd Moru Natuursteen Onderhoud ingeschreven in de KvK. De werkzaamheden bestonden uit het behandelen van marmeren en natuursteen vloeren voor particulier en bedrijven. Na vier jaar als eenmansbedrijf (de term zzp’ er bestond nog niet) te hebben gewerkt werd het eerste personeelslid in dienst genomen en werden de diensten uitgebreid naar betonvloeren. In de 10 opvolgende jaren groeide Moru naar een bedrijf met gemiddeld 8 mensen op de loonlijst, een eigen wagenpark en een breed scala aan geboden diensten voor zowel natuursteen als beton en asfalt. Dankzij onze tevreden klanten konden wij blijven investeren in steeds weer nieuwe machines en technieken. Deze tevreden klanten,bestaan o.a. uit alle grote aannemers in Nederland en ook bedrijven zoals Tommy Hilfiger, Akzo Nobel, Schiphol, NS, Ikea en vele andere bedrijven en organisaties.
Eind 2006 werd besloten een samenwerking aan te gaan met een collega bedrijf om zo een betere continuïteit te garanderen voor het bedrijf en de klanten. In de afgelopen 10 jaar heeft deze samenwerking ook weer geleid tot een uitbreiding van de toepasbare technieken en kunnen wij een groot deel van onze werkzaamheden zelfs digitaal gestuurd uitvoeren.
Met onze nieuwe website hopen wij u nog beter te kunnen informeren over onze diensten en denken wij klaar te zijn voor de toekomst!
Met vriendelijk groet,
Jeroen Ruitenbeek.